סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

כל הסוגים של החוקרים הפרטיים

מה הוא חוקר פרטי?

חוקר פרטי הוא מישהו הנשכר על ידי אדם, עורך דין, חברת ביטוח או עסק, כדי לקדם נושא חקירתי במקרה ספציפי. מכיוון שהחוקרים הפרטיים עובדים מחוץ לכוחות השיטור המוסדיים, הם יכולים להישכר למגוון רחב של מטרות חקירה פרטית.

חוקרים פרטיים

אילו סוגים של חוקרים פרטיים קיימים?

בגלל העובדה שחוקר פרטי יכול לסייע במגוון כל כך רחב של נושאים שלא כמו רשויות החוק, כמות ההתמחויות, יכולות וכישורים הנדרשים על ידי חוקרים היא מאוד רחבה ועל כן לחוקר יהיו לרב כמה אזורי התמחות. 

הסוגים המוכרים ביותר של סוגי חקירה פרטית הם: חקירות סייבר, חקירות בגידות, סיוע בהגנה משפטית, חברות ופיננסים, חקירות כלכליות, חקירות אישות ושרותים לעורכי דין וחברות ביטוח.

להלן רשימה המכילה את נושאי החקירה הפרטית הקיימים:

פעולת חקירה שמטרתה העיקרית היא לקבל מענה על שאלות כן ולא מול מכונת בדיקת אמת, כדי להחליט מה האמת במקרה.

נעדרים, איתור אנשים

במקרה בו מחפשים אחר אדם נעדר או אחר אדם שנעלם מנושים או סיבות אחרות, החוקר הפרטי במקרה הזה יכול לבחור בשיטות וכלים לפי מה שיביא את התוצאה או לבחור בשילוב של שיטות וכלי חקירה. 

חקירות הונאה

חוקר הונאות יכול לבדוק בעבור גורמים הפונים אליו כמו עורכי דין, חברות ביטוח ועוד, האם נגרם נזק לאדם נחקר החשוד בזיוף והונאות מסוגים שונים. במקרים אחרים החוקר נשכר על ידי חברה או עסק היכול לפנו7ת אל משרד חקירות בשל מגוון רחב של סיבות, החוקר יעבוד על מנת להחליט אם מישהו מבצע הונאה שדרכה הוא מצליח להשיג רווח כלשהו בעבורו או בעבור אדם אחר.

המונח חוקר בגידות גם נקרא חקירות אישות לעתים או חקירות בין בני זוג. מטרה של חקירות בנושאים האלו היא לאמת או להפריך חדשות של בני זוג לגבי נאמנותו של בן או בת הזוג. במקרים אלו משתמשים לרב במעקבים סמויים ובשיטות חקירה מתוחכמות המשאירות את זהות או נוכחות החוקר סודיים.

שמירה על סודיות

אמצעי צילום ומעקבים סמויים

לרב החוקרים הפרטיים ומשרדי החיקרות מתמחים במיומנות טכנולוגית הנוגעת בהקלטות ומעקבים על ידי התקנת אמצעי צילום כחלק תומך בחקירה הגדולה. צילומים יכולים להיות ראיה חותכת במקרים רבים.

מעקבים עסקיים

חוקרים יעבדו בתוך האחרגון עצמו במקרה הצורך ואף כשתולים הנראים כעובדי הארגון והעסק על מנת להשיג תשובות ואימות של חשדות לגבי עובדים הנחשדים במגוון של סיבות כמו ריגול תעשייתי, הונאות ומרמה ועוד.

חוקרים המתמחים בטכנולוגיות מחשוב, רשתות וקוד, המסוגלים להגיע למסקנה ולמצוא תוכנות רוגלה ומידע לגבי כיצד הונחו התוכנות הזדוניות ואף על ידי מי.  הם מביאים ידע רחב המאפשר להם להשיג ראיות חותכות ונתונים בעולם המחשוב ותעשיות היי טק.

סריקת תכנות זדויות המבוצעת על ידי משרד חקירות היא מן הסתם יותר מהרצת תכנת סריקה גנרית המיועדת למשתמשי קצה ביתיים, הסריקה אחר תכנות זדוניות מתבצעת במחשבים, רשתות, חומרה היקפית ואזורים בהם יכולים להיות מותקנים אמצעי הקלטה בסתר. 

חקירת תאונות ופיצויים

בדומה למה שמחלקת מעבדה משטרתית תעשה, חוקר פרטי יכול להשלח כדי לעשות עבודת חקירה שתביא הסברים לדרכים בהם התאונה התרחשה, מציאת אשמים והבאת ראיות לכך, הוכחת אי נזיקין והונאה של התובע.

מהם ההרשאות של חוקר פרטי?

ישנם דרישות לקבלת תעודת חוקר פרטי מורשה מטעם משרד המשפטים והמדינה. מדובר במקצוע הדורש גם הכשרה וניסיון רב כדי להיות מומחה ולצבור כישורים. המקצוע דורש ממך לדעת לאסוף ראיות כהלכה, שיטות וטקטיקות לביצוע מעקבים, הכרת מערכות מידע ומערכות ממשלתיות על בוריה וכמובן הכרת החוק באופן מלא.

צפו במחירים של חוקר פרטי
צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים