סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

חוקר פרטי מומלץ

במשך השנים האחרונות, קיימנו בצומת חקירות, חקירות פרטיות רבות עם אלפי לקוחות. לכל הלקוחות שבאו לקבל את הסיוע שלנו היו השארות שונות לגבי מה עושה ומה יכול ולא יכול חוקר פרטי לבצע במסגרת תפקידו או במסגרת יכולותיו האישיים. אנשים רבים ערבבו בין תדמית החוקר שקיבלנו מהסרטים והנטפליקס, אך כשהגענו לשיחה ובה פירקנו לחלקים את כל מה שאנו עושים ואיך שאנחנו רואים את המצב, מה שקורה בפועל הוא הבנה מלאה יותר של המציאות שמובילה למצב רגוע יותר כבר על ההתחלה. כדי להביא לכם יותר מידע מועיל החלטנו לרשום עשרה פעולות שחוקר פרטי יודע ויכול לעשות.

מה מומלץ לדעת כשבוחרים חוקר פרטי?

יכולותיו האישיות של החוקר הפרטי

יכולותיו האישיות של החוקר

מעבר לרישיונות בתוקף , חוקר פרטי מציע ללקוחותיו את היכולות האישיות שלו ושל השותפים שלו לעבודת השטח , בדיוק מהסיבה הזאת בחירת החוקר הפרטי היא חשובה מאוד . מקצועיות , אמינות , יכולת הסתגלות גבוהה , יכולות צילום , כישורי נהיגה ( במגוון כלים), אלו רק חלק מהכישורים האישים שחוקר פרטי צריך שיהיה לו על מנת שיצליח לבצע את העבודה עבור הלקוח.
צומת חקירות שמה דגש על איכות האנשים שעובדים במשרד ואינה מתפשרת שזה נוגע לחומר האנושי המעורב בחקירותינו.

רגישות ודיסקרטיות בחקירה הפרטית

מכיוון שאנו יודעים עד כמה רגישים הנושאים שהלקוחות שלנו מגיעים עימם הרכבנו את הצוות הנכון המקצועי והרגיש ביותר לתת מענה ללקוחותינו .
משרדינו שם דגש על דיסקרטיות ושמירת הפרטיות של לקוחותיו כך שברגע שהחלטתם לשתף את החוקר הפרטי של משרדינו , המידע שחלקת עם החוקר הפרטי לא יצא לעולם לשום גורם או איש מבלי אישור הלקוח ( בכתב) .

גישה למידע האישי שלך

מומלץ לוודא כי משרד החקירות אינו שומר את המידע לאחר מסירת המידע ללקוח , במיוחד בעידן של היום שבו מבוצעות התקפות סייבר על מאגרי מידע מסוגים אלו , צומת חקירות אינה אוגרת מידע על לקוחותיה או על עבודות שמבוצעות על ידה , בסיום כל חקירה מועבר הדוח וחומרי החקירה אל ידי הלקוח בלבד ולאחר אישור הלקוח משרדינו מבצע מחיקה של החומרים ואינו שומר חומרי מעקב או מידע על הלקוח .

אצלנו בצומת חקירות מרגע קבלת הפניה מן הלקוח צוות המשרד מלווה ומייעץ בכדי להתאים ללקוח את הכלים הנכונים ביותר עבורו שיעזרו לו להגיע אל המטרה ,אנו יודעים שלכל לקוח יש את המטרות שלשמם שכר את שירותינו ונעשה את מירב המאמצים לעזור ללקוח להשיג את מטרותיו.

צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

מומלץ: 10 דברים שחוקר פרטי עושה

חקירות פרטיות מומלצות

כניסה לשטח פרטי או השגת גבול

חוקר פרטי, בהינתן אישור לכך או בתנאים שבהם הוא מורשה לבצע זאת, יוכל לגשת לאזור פרטי כדי לבצע פעולת חקירה. כדאי לדעת מה עושים ומתי עושים זאת מאחר וההבדל מאוד קטן בין השגת גבול לבין חדירה חוקית לשטח פרטי.

האזנות

האזנה היא פעולה נוספת בה הגבול בין חוקי לבלתי חוקי הוא דק מאוד. אנחנו כבעלי מקצוע מורשים מכירים את החלקים בהם אסור או מותר לנו לפעול בהם. בכל מקרה קיימים תנאים שונים שאנו יכולים לקבוע את החוקיות להאזנה בהם, על כן מומלץ מאוד לבצע שיחת ייעוץ מקדימה אתנו כדי להעריך את טווח הפעולות שחוקיות שיש לנו להציע וכדי לקבל עוד הצעות מקצועיות.

גישה לחשבונות ומידע בנקאי

חוקר פרטי מקצועי יודע למנף את הכישורים והקשרים שיש לו כדי לגשת אלן מידע כלכלי מוסתר או פרטי שאליו למי שלא מורשה חתימה לא יכול לצפות בהם. חוקרים מצליחים להגיע למאגרי מידע ומהם להסיק רבות על מידע כלכלי.

פעולות משותפות עם המשטרה

במקרים רבים המשטרה פונה אלינו כדי לתת חוות דעת מקצועית בתיקים מתנהלים. לחילופין, אנשים לעתים יבקשו בעצמם חוות דעת וראיות לכך בשונה מחוות הדעת המשטרתית. חוקרים פרטיים עובדים עם המשטרה במשותף כדי להשיג צדק.

משרד חקירות מומלץ בצפון

גישה לפעילות בקו טלפון

פרטי שיחות וקווי טלפון הם נכס פרטי שאליו אסור לגשת ללא אישור של בעל הקו. בעזרת כלי חקירה שונים, ניתן להתחקות אחר פעילות בקווים או לאתר מספרים חסויים מבעד למסך הערפול המכוון שנועד להסתיר את זהות המתקשר. בדרכים עקיפות ניתן לגשת בצורה חוקית שאינה עוברת על חוקים כלשהם ולגלות מידע טלפוני נוסף.

חיפוש אנשים ואיתור

מעקבי מיקום ונתוני GPS

חוקר פרטי מורשה מסוגל לבצע מקבים גם באמצעות נתוני GPS בזמן אמת. במקרים של מעילות כלכליות ואף יותר במקרים של בגידות, המעקב הוא חלק מהותי בתהליך החקירה ושימוש בנתוני מיקום מדויקים ככל הניתן השואפים לרמת דיוק של מאה אחוז.

ריגול אלקטרוני וסייבר

כיום לכל אדם קיים פרופיל אישי במדיה חברתית כלשהי וברב המקרים בכמה מדיות. אם מדובר בפייסבוק / אינסטגרם /יו טיוב או פלטפורמה אחרת. חוקר פרטי יכול להשתמש במידע שמופץ ברשתות אלה כדי לגלות עוד מידע ועוד קצוות חוט מהם הוא יכול להתחיל כיוון חקירה שמתאים למקרה.

זיהוי לוחיות רישוי

זה נכון שלחוקרים יש יכולת להתחקות אחר לוחיות זיהוי, אך זו פעולה שמבצעים רק כשיש אישור נסיבתי לכך או שהחקירה מצדיקה את זה. חשוב להבין שזו פעולה שמותרת רק למי שמורשה ובמקרים בהם מותר לבצע זאת.

איסוף מודיעין דיגיטלי

סריקה בין מאגרי מידע דיגיטליים ואיסוף של מידע על מטרת החקירה במרחב האינטרנט היא שיטת פעולה והכנה לחקירה פרטית בחלק מהתיקים. חוקרים במרחב הדיגיטלי מנוסים ומכירים את הרשת על בוריה, יודעים לאתר מידע דרך "סדקים" או דלתות אחוריות באתרים ומאגרים. המומחיות היא להפוך מידע חשוב לגלוי לנו דרך שימוש בטכניקות וטקטיקות חוקיות.

איסוף מידע רפואי

הגישה לתיקים רפואיים של אזרחים היא לא חוקית ואינה מותרת, במקרים רבים כמו תביעות ביטוח רפואי או במקרים אחרים בהם יש צורך של אנשים ועורכי דין לגשת ולהשיג מיגע רפואי אמתי שחסוי מהציבור, חוקר פרטי יודע לקבל את המידע הדרוש על ידי פעולות חוקיות לחלוטין שמגיעות בדרכים עקיפות שדורשות ניסיון רחב וידע מקצועי שמשולב בחכמת חיים.

איך למצוא חוקר פרטי מומלץ באזור שלי

משרד צומת חקירות הינו משרד חקירות פרטי מורשה המכיל חוקרים פרטיים הפרושים בכל הארץ. אנחנו מצוותים את החוקר אל הלקוח לפי 2 קריטריונים מרכזיים: המיקום וסוג המומחיות או סוג החקירה.

חוקר פרטי קרוב אליי

המיקום של התיק משפיע על מי החוקר שכדאי שתבחרו בו. ככל שבעל המקצוע מכיר את שטח החקירה יותר טוב כך הוא מסוגל לנווט בו וליצור בו קשרים במקומות הנכונים. בעיקר זה עוזר לך לחסוך בכסף וזמן. כדי שנוכל להרכיב את הצוות שמתאים לך יש להבין ראשית במה המקרה המדובר עוסק ולתכנן את הפעולות המומלצות של החוקר. לפניכם קישורים לחוקרים באזור שלכם/ן: חוקר פרטי בצפון / חוקר פרטי במרכז

פתיחת ספרי חשבונות בנק
למה צומת חקירות הוא משרד החקירות המומלץ בשבילך?

כשהקמנו את המשרד שלנו, המטרה העיקרית שלנו והמניע העיקרי למעשינו הוא המרדף אחר הצדק והאמת בעבור מי שזקוק לכך. כדי לקבל את התשובות שרצית ולברר את המידע שחיפשת, אנו כאן בשבילך. במשרדנו מובטח לכם טיפול מדויק ויעיל על ידי חוקרים פרטיים מורשים שיטפלו במקרה שלכם בדיסקרטיות מלאה. החקירה שלנו מסתיימת עם גילוי מלא של הפרטים שנאספו תוך שיתוך מתמיד לאורך כל החקירה.
מתחייבים לרמת אמינות וסודיות גבוהה. אנו מתעסקים בכל תחומי החקירה הפרטית, ארגונית בעבור חברות ארגונים ועסקים, חקירות בנושאי אישות ובגידות, חקירות כלכליות וחקירות סייבר.

חוקר פרטי לוגו צומת חקירות
צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים