סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

חוקר פרטי מחירים

כמה עולה חוקר פרטי? מה המחיר של שעת עבודה? מהי העלות למעקב או לגילוי של מידע נסתר?

שרותיו של חוקר פרטי מורכבות כמו מיומנויותיו של חוקר כשהוא מנוסה. ננסה להסביר ולפרט את מה מרכיב את העלות של שרותי משרד חקירות.

לייעוץ לחצו או חייגו:

דמי ניהול ומחירים של שרותי חקירה

במקרים רבים, הזמנת שירותיו של חוקר פרטי כוללת בעצם מספר של אמצעים / שירותים שמשרדי חקירה  וחוקרים פרטיים מבצעים בשוטף.

הכנו לכם/ן פירוט של הצעות מחיר, השירותים ממנה מורכבת הצעת מחיר לחוקר פרטי ומה קובע את מחיר החקירה.

השארת פרטים:

עלות שיחת ייעוץ

ברב המקרים הקשר מתחיל דרך שיחת טלפון ראשונה הכוללת תיאור רחב של המצב שבה נקבעת פגישת ייעוץ מחיר פגישה כזו יכול להשתנות אם מדובר רק בפגישה או אם זהו חלק מכלל הטיפול.

לאחר שתואמה פגישת ייעוץ בה הוצגה הבעיה בפירוט והמשרד פירט את הדרכים הטובות ביותר לטפל במצב, מה הם האמצעים שבהם ינקוט המשרד לטיפול בבעיה ותציע אפשרויות ואלנטרנטיבות כולל הצגה של חברי צוות שרשאים או מומחים לעסוק בתחומם.
הכין המשרד מפרט שירותים לתמחור כשלכל שרות תמחור שונה, חד פעמי / שעתי בהתאם.

הצעת מחיר לדוגמה

הצעת מחיר חוקר פרטי בגידות

מה קובע את המחיר שנשלם לחוקר פרטי

העלות של שרותי חוקר פרטי מורכבים מהגורמים הבאים:

  • רמת הניסיון ומומחיות החוקר: כמו בכל סוג של מקצוע, רמת הניסיון של בעל המקצוע עולה יותר, אך גם חוסכת יותר כסף בטווח הרחוק ומשיגה תוצאות איכותיות בהרבה.
  • סוג השירותים שיבוצעו בחקירה: הסכום אותו נשלם תלוי מאוד באופי העבודה וסוג הפעולות, מקרים מורכבים שאורכים יותר זמן צפויים לעלות יותר מפעולה חד פעמית.
  • עלויות נוספות: חוקר פרטי בדרך כלל גובה עלויות נוספות כשמדובר בחקירות מורכבות או בחו"ל.
  • מיקום ושעות: במרבית השירותים שניתן לשכור מבעלי מקצוע, ככל שהמרחק יותר גדול מבסיס האם כך יתווספו עוד עלויות שהייה והוצאות, בשלב הייעוץ נוכל להבין באמת מה נדרש וכמה ייתכן שנוציא על שרותי חוקר פרטי.

כמה עולה חוקר פרטי

במרבית משרדי החקירות, התשלום מתחיל כבר בשלב פגישת הייעוץ. בצומת חקירות, חברה מבוססת ומנוסה, מבינים כי תהליך החקירה יכול להיות חד וחלק אך גם אינטנסיבי ולכן, בשירותים מתמשכים או נמשכים אנו לא גובים בפגישת הייעוץ הראשונה כשבחלק מהמקרים כן חל תשלום דמי ייעוץ.

השארת פרטים:

ישנם שרותים של חוקר פרטי, עליהם חל תשלום קבוע, כמו בירור מידע מהיר וכדומה. במקרים אחרים התשלום הוא חודשי או על פי הסכם ריטיינר אחר. בדיקת רקע או דוח כלכלי עסקי או פרטי הם דוגמאות לשרותים קבועים שניתן למצוא במשרד חקירות פרטי. שירותים אחרים כמו מעקבים,, חקירות אישות ובגידות ועוד שרותים נכללים תחת השרותים הדורשים פעולת חקירה ותשלום חודשיים. שעות העבודה של החוקר הפרטי מתורגמות לשכר שעתי במקרים רבים בהם פעולות מתבצעות על גבי ימים ושעות לא קבועת, דבר היכול להיות נפוץ מאוד ביום עבודה של חוקר פרטי. כך שבשורה התחתונה, התשובה לשאלה כמה עולה חוקר פרטי? היא שהשכר גמיש ומשתנה מאוד בתלוי בסוג העבודה.

לוגו-חוקר-פרטי-צומת

שרותי חקירה משתנים

קיימים מבצעים או עבודות בהם לא ניתן לקבוע מראש את משך הזמן שיידרש או היקף השעות שייקחו כדי לבצע את המשימה. חשוב מאוד לתאם ציפיות ולתת לחוקר לבצע עבודתו בשלב הייעוץ.

כמה משלמים למשרד חקירות בדרך כלל?

שכר הטירחה הנפוץ לחוקר משתנה בהתאם לסוג העבודה ולרמת החוקר. חוקר פרטי מקצועי מכיל בארגז הכלים שלו המון קשרים וידע שימושי לקידום תהליכים ולהשגת מידע חסוי. חוקר מתחיל אמנם יכול לבצע את העבודה, אך ללא ספק משך הזמן שיקח לו אינו משתווה למשרד חקירות פרטי ותיק. התשלום יכול להתחיל כקבוע ולהשתנות במשך הזמן או לאור גילויים הגורמים ללקוח לרצות לבדוק יותר לעומק את השטח דרך כלים הכליים בתשלום חודשי או שעתי.

באופן כללי אנו גובים שכר שעתי בהתאם לחוקר שנבחר לפרויקט. החוקרים הותיקים והמנוסים יותר, או חוקרים בעלי מיומנויות מיוחדות, יגבו יותר מחוקרים שיבצעו עבודות חקירה פשוטות או בסיסיות.

חקירה כללית מחיר
כיצד תקבלו מחיר זול עבור חוקר פרטי

כדי לקבל את המיטב בעבור הכסף שלך ולודא כי זמן העבודה יהיה יעיל ככל האפשר. שתפו עם החוקרים את כל המידע הרלוונטי וענו ל כל שאלות התחקור המקדים במפורט ככל הניתן. קיבעו לוחות זמנים ברורים ומטרות ידועות מראש למשימה.

היו בטוחים בכך שאתם מוכנים לשיתוף פעולה מלא וליד חופשית לחוקר שבחרתם על מנת להשיג ת מיטב התועלת משירותיו בכמה שפחותבזבוז זמן. ככל שעבודת החקירה ברורה יותר וממוקדת, כך תוכלו לודא שכסף שהצאתם על שעות עבודה של חוקר היו מדויקים.

מחיר ממוצע לחוקר פרטי

סדר גודל ממוצע לעלות שעת עבודה של חוקר, זהו מחיר התחלתי בלבד הצפוי להיות שונה מאוד במציאות להיקף עבודה / סוג חקירה אחר.

צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים