סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

חוקר פרטי בגידות

שרותי חקירה אישיים וסודיים לרגעים רגישים בחיים הזוגיים

חשד לבגידה?

בגידה, חוסר נאמנות; אם אתם חושדים או עלה ספק כלשהו הדורש בדיקה לעומק, לגבי נאמנות בן או בת הזוג, אנו כאן כדי לעזור לכם להגיע אל האמת עם צוות חוקרים פרטיים דיסקרטי ומקצועי.
אנשים המגיעים אלינו לחקירות בגידות לרב מגיעים במצבים רגישים בחיים. הנסיון לימד את החוקרים שלנו להתייחס למקרים כאלו בחמלה ובסודיות. במסגרת תפקידנו נעשה כל שאנו יכולים ויודעים לעשות כדי להביא לך את הפתרון הטוב ביותר.

מהם הסימנים לכך שבוגדים בך?

ראשית, דעו לסמוך על התחושות שלכם. אם אתם מרגישים משהו סימן שיש משהו. הכוונה היא שלרב אנו קולטים סימנים קטנים בשגרה שלנו שמהם אנו מסיקים שינוי שהוא תוצאה או חלק מבגידה.

  • היעדרויות לא שגרתיות או ימי עבודה ארוכים מהרגיל.
  • כשאתם מנסים להשיג את בן/בת הזוג אתם לא מצליחים כי הם מנותקים.
  • ההתנהגות הופכת לחשאית או מסתירה באופייה.
  • האם בצד השני דואג לשמור את המכשיר הנייד קרוב כל הזמן.
  • הודעות וואצאפ, טקסט מחוקות בכמות חריגה
  • מה עם התנועות בחשבון והאשראי? האם יש תנועות חריגות
  • האם שמתם לב לשינוי במראה החיצוני או מאמץ חדש להיות יפים
  • האם אתם נשאלים לגבי מה לוח הזמנים הצפוי לכם באופן מוגבר מבדרך כלל
  • ניסיתם לשאול שאלות וקיבלתם תשובות מאוד מעורפלות?
  • התנהגויות חדשות הנכנסות לחדר המיטות הן סימן אזהרה חמור
  • מה החברים או המעגל הקרוב אומרים? שמעתם הערות מהקרובים אליכם? שמועות מתרוצצות?
חקירה פרטית סמויה ומעקב

כיצד להתנהל במצב של בגידה במערכת היחסים

במידה ואתם חושדים בבגידה על ידי בן הזוג ואתם צריכים לחפור לעומק המידע כדי לדעת את האמת שתוביל אתכם להחלטות הבאות לגבי המשך עתידכם, משרד חקירות פרטי הוא הגוף אליו יש לפנות במקרים כאלו.

צוות הבלשים והחוקרים שלנו הוכשרו במיוחד למקרים מתחום האישות ויש בידם את מיטב הכלים לביצוע חקירה המובילה לאמת.  השאירו את הפרטים בטופס יצירת הקשר או חייגו אלינו לשיחת ייעוץ זריזה ודיסקרטית שבה נוכל לתאם ולהבין יותר את הדרכים היעילות והטובות ביותר לשרת אתכם בנושא המדובר. צורת החקירה והאני מאמין שלנו הם להעניק לאנשים את השירות הכי טוב והכי מקצועי עם רגישות ודיסקרטיות ברמה הגבוהה ביותר.

כמה עולה חקירה בתחום הבגידות?

מחיר חוקר פרטי בגידות הוא תוצאה שנקבעצ לפי אופי המידע שיש לבדוק ומה הרלוונטיות של כל פעולת חקירה למקרה הספציפי. כדי שאנו נוכל להבין יותר את סוג המקרה ועל מה מדובר, צרו קשר דרך הטופס או בחיוג ישיר אלינו, אנו נעבור ננסה לעזור לכם להבין יותר ולקבל גם הצעת מחיר מדויקת.

צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

חקירת אמון בין בני זוג

אמון הוא רכיב מרכזי וחשוב ביותר בכל סוג של מערכת יחסים, במיוחד כשמדובר במשפחות ועוד כאלו עם ילדים. משרדינו עבר מספר רב של מקרים כאלו בהם חשוב להתנהג ולנהוג בהתחשבות וסודיות כדי לא ליצור פגיעה נוספת מעבר ומה שכבר קרה או עלול לקרות בתהליך הפרידה וגירושין. אנחנו מחויבים להשגת התוצאות הטובות ביותר לטובת הלקוח או הלקוחה שהפונים אלינו ולתמוך בכל תהליך השגת הראיות ועד לנוכחות בבית המשפט ומתן עדויות.

חקירות יחסים

אנו עובדים בתוך החוק ובסיוע לרשויות החוק כדי להעניק לכל תיק משפחתי או בין בני זג על רקע בגידה ונושאים דומים, להשיג את התוצאה הסופית הטובה ביותר בעבור הלקוחות שלנו. אנחנו כמשרד חקירות, מבינים שזה יכול להיות לא נח ומעט מביך ליצור קשר עם חוקר פרטי בנושאים אלו, אך לכן אנו מציעים שירות מקצועי לחלוטין כולל דיסקרטיות מלאה. 

חוקרים פרטיים מחירים
כיצד חוקר פרטי יכול לעזור לאישה החוקרת את בעלה בחש של בגידה?

אישה שחושדת בנאמנות בעלה עשויה לשכור חוקר פרטי שיעקוב אחריו ויברר אם הוא נפגש עם אישה אחרת.

החוקר הפרטי יאסוף ראיות לבגידה של הבעל, שבאמצעותן ניתן להראות בבית המשפט כי הגבר ניאף. הראיות שנאספו על ידי החוקר הפרטי יכולות לסייע לאישה לזכות בתיק שלה בגין גירושין או דמי מזונות. לא מעטים המקרים בהם האישה מחזיקה בקלפים” הכלכליים בידה בין בני הזוג ועל כן, ידיעת האמת בדבר חקירות אישות יכול לסייע לה להחליט לגבי המשך הישארות בקשר ללא חובה של נקיטת צעדים משפטיים, בעיקר אם לא מדובר בזוג נשוי.

בגידות במיטת הנישואין
כיצד חוקר פרטי יכול לעזור לגבר החוקר את אשתו בחשד של בגידה?

 

חקירת בגידה של בן זוג יכולה להיות תהליך קשה ומטיל מס רגשי. חשוב למצוא חוקר פרטי אמין, מיומן ודיסקרטי. חוקר פרטי טוב יערוך חקירה בצורה המקצועית ביותר תוך כיבוד פרטיות הלקוח.

בחלק זה נדבר כיצד חוקר פרטי יכול לסייע למי שחוקר את אשתו בחשד לבגידה.

חוקר פרטי יכול לסייע לגבר שחוקר את אשתו בחשד לבגידה על ידי מתן ראיות על פעילותה. הם יכולים לעקוב אחר הטלפון שלה, חשבונות המדיה החברתית שלה, ואפילו לשלוח מישהו לעקוב אחריה.

הגבר מסתיר סוד

חוקרים פרטיים נשכרים לעתים קרובות כדי לחקור בגידות במערכות יחסים. הם יכולים לעזור לגבר באמצעות כישוריהם כדי לגלות אם אשתו בוגדת בו.חוקר פרטי ישתמש בשיטות שונות כדי לחקור את בן הזוג, לרבות מעקבים וניתוח נתונים. הסיבה לכך היא שהם רוצים לקבל את כל הראיות הדרושות להם על מנת שיהיו קבילות בבית המשפט.

חוקרים פרטיים לענייני בגידות

ניתן לשכור חוקרים פרטיים לכל סוג של חקירה, אך הם מתמחים בסוגים מסוימים של מקרים כגון בגידה, הונאה, גניבה ונעדרים.

חוקרים פרטיים אינם שוטרים ואינם יכולים לבצע מעצרים או לאכוף חוקים. במקום זאת הם אוספים ראיות להצגה בפני רשויות אכיפת החוק כדי שיוכלו לנקוט בצעדים משפטיים נגד מבצע הפשע.

חוקרים פרטיים נשכרים לרוב על ידי אנשים הזקוקים למידע על בן/בת הזוג, בן/בת משפחה או בן/בת הזוג שלהם. ניתן להזמין חוקר פרטי כאשר יש חשד למרמה, התעללות בילדים או הלבנת הון.

הדרך הטובה ביותר לגלות אם בן זוגך בוגד בך היא להתקשר לחוקר פרטי. הם יוכלו לחקור את האדם ולגלות אם הוא דובר אמת או לא. זה יחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך.

חוקרים פרטיים נועדו לא רק לחקור פשעים. הם גם עוזרים בפתרון סכסוכים משפחתיים, כמו מיהו אב לילד, או אם אשתך בוגדת בך.

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים