סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

אמצעי צילום לבית

אמצעי צילום

צילום זו הדרך הטובה ביותר שקיימת היום בנגישות מלאה לקהל הרחב לתעד ולהרתיע כל אדם מלעשות מעשה אסור בשטח הרצוי .

למה משמשים אמצעי הצילום הביתיים

מספר דוגמאות למה משמש הצילום הגלוי בסביבת הבית , צומת חקירות דוגלת בהגדלת ראש בכל נושא הביטחון האישי של לקוחותיה ומכך אנו לרוב ממליצים על שילוב של אמצעי צילום סמויים ( שאינם נראים לעין) גם במקומות שבהם מוצבות מצלמות גלויות וזאת על מנת שגם במקרה והאדם הצליח בצורה מסוימת להתגבר על המצלמות הגלויות יהיה בידיי לקוחותינו את החומרים הנדרשים להם על מנת לגשת למשטרה או לפעול עם החומרים לפי החלטתם .

התקנת אמצעי צילום ביתי

הגנה וחקירה עם אמצעי צילום

כמובן שנושא הצילום הוא רחב וגדול , כאן אנו נסביר את האמצעים הרצויים והסבירים לכל בית על מנת לתת מענה לשמירה והרתעה מפני גורמים זרים שיכולים לרצות ברעתנו.

חקירות ואמצעי צילום ביתיים

הגנה על העסק

ובנוסף המצלמות מעניקות את ההרתעה מול גורם מחוץ לעסק שיכול לרצות ברעת העסק או בעליו ,הדבר הנפוץ ביותר הוא התפרצות לבית העסק על מנת לגנוב מתוכו כסף או סחורה לא פעם יוותר אותו אדם על כוונותיו כאשר ידע שהוא מצולם, וכמובן שבקרה שאינו נרתע יהיה בידיי הלקוח תיעוד של המעשה שנעשה נגדו ,ובעזרת תיעוד זה יוכל הלקוח לגשת למשטרה ולעזור בזיהוי הגנב.

צילום גלוי

כמו שכולם אוהבים להגיד "ביתך הוא מבצרך" השאלה היא האם המצב באמת כך אצלך בבית ?
מצלמות גלויות במקומות אסטרטגים יכולות לענות על מספר דברים אשר אנו מבקשים להשיג בתהליך של שמירה על ביתנו, וניתן מספר דוגמאות:

הכל מתחיל בהרתעה

אם נצליח בשלב ההרתעה נגרום בכך לגורם אשר רצה להרעות אתנו לחשוב פעמיים ואולי לוותר על מזימותיו. אצלנו בצומת חקירות מאמינים כי זהו דבר מאוד חשוב אשר יכול למנוע המון עוגמת נפש ולכן תמיד נמליץ ללקוחותינו ליצר את ההרתעה הנדרשת במקומות אשר הפרטיות חשובה להם.

ייצור ההרתעה באמצעי צילום

יצור ההרתעה נוצר במצב שבוא אנו מציבים מצלמות גלויות במקומות אסטרטגים, לדוגמא: את המצלמה בפתח הכניסה הראשי לבית נמקם בכוונה בצורה אשר גלויה לעין וחשופה לכל אדם אשר ירצה להיכנס אל ביתכם בנוסף לשילוט אשר מודיע על כך ששטח זה מצולם , בכך ניצור מצב אשר כל אדם שירצה להיכנס אל ביתכם ידע שכל פעילותיו מצולמות ובכך מצב זה ימנע שאותו אדם אם במודע ואם שלא במודע שלא לבצע את כוונותיו, מוכח וידוע שכשאר אדם יודע שהוא נמצא תחת פיקוח הסיכוי שיבצע מעשה שלילי הוא פחות, בדרך זו אנו משיגים את ההרתעה הנדרשת כדי למנוע מין האדם הסביר לבצע את כוונותיו הרעות .

מערכות צילום ביתיות
צילום ותיעוד של בלתי רצויים בבית

צילום ותיעוד של אותו אדם לא רצוי אשר נכנס אל ביתנו , בעזרת ציוד איכותי ניצור מצב שבו במקרה שאדם לא רצוי נכנס אל ביתנו יהיה בידינו צילום של אותו אדם באיכות שתאפשר זיהוי, דבר אשר יכול ברוב המקרים לגרום לכך שיהיה בידך ראיה שאותה תוכל להעביר למשטרה במקרה הצורך , או לכל הפחות החומר המצולם יאפשר לך לדעת מה התרחש בזמן שלא היית בבית .

היתרון של אמצעי צילום גלוי לבית

מצב נפוץ היום אצל הרבה משפחות בישראל שמגיע היום ואחד מבני המשפחה מזדקן וצריך סיוע צמוד , ברוב המקרים המשפחות נעזרות באדם זר שמעניק את הטיפול הצמוד לאותו זקן , גם במצב זה אנו בצומת חקירות ממליצים על התקנה של אמצעי צילום גלויים בחללים שניתן להתקין בהם ( לפי חוק הפרטיות) וכמובן שניידע את אותו אדם על הצבת המצלמות , בעצם התקנת המצלמות ניצור אצל אותו אדם הרתעה מלעשות מעשה פלילי בעט הטיפול שהוא מעניק , ותיתן לאדם את ההבנה שעינכם פתוחה ושומרת על היקרים שלכם , שכן גם במקרה הזה אנו בצומת חקירות מאמינים שההרתעה יכולה למנוע עוגמת נפש גדולה מאוד וכמובן שבמקרה שההרתעה לא פעלה יהיה בידיכם חומרים מצולמים שיוכלו לסייע לכם בטיפול במקרה.

צפו ב:

צומת חקירות תשמח לייעץ וללוות אותכם בעט התכנון, ההתקנה ,והלמידה של המערכת , משלב החשיבה והתכנון ועד הביצוע הפיזי בשטח .

צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים