סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

חוקר פרטי בצפון

צומת חקירות הוא משרד חקירות מהמובילים בצפון חיפה והאזור. המשרד משרת את כל הארץ ובין אזורי החקירה הקבועים שלנו, נמצא אזור חיפה הקריות וצפון ישראל 

 אל תהססו להשאיר פרטים או להתקשר במידה והנכם זקוקים לשירותי חקירה מקצועיים גם במחוז המרכז ושאר הארץ. מזמינים אתכם ואתכן ליצור קשר כדי שנוכל לייעץ לכם בהקדם. המקצועיות והסודיות הן חלק מהתפקיד!

הסיבות לבחור במשרד החקירות שלנו הן פשוטות מאוד:

שרותי חקירה בצפון

חוקר פרטי בצפון

בדיקות רקע

ארגונים רבים מבקשים מאתנו ליצור תיק רקע מקיף עבורם, עובדים חדשים העתידים להיכנס אל תוך מקום בו הסיווג גבוהה ורמות הסיכון לחשיפה של מידע רגיש היא גבוהה. בדיקות רקע באות להביא לכם יותר מידע לגבי מי נכנס או מי אמור להיכנס למעגל המידע הקרוב.

תחום הבגידות והאישות

בגידות ואישות​

האם אתם חשים שבן או בת הזוג בוגדים בכם? האם צצים סימנים למעילה באמונכם? אנו יכולים לסייע לכם להגיע אל האמת ולקבל את תמונת המצב המלאה בכל הנודע ליחסים בין בני זוג.

ברב המקרים בהם יש סיכון ממשי לכם מכיוון בן הזוג, במצבי חיים רגישים הדרשים דיסקרטיות מלאה, חוקר פרטי לבגידות זה האיש לפנות אליו.

איתר נעדרים על ידי חקירה

איתור ומציאה​

תוך מספר שעות ברוב המקרים, אנו מתליחים לאתר ולמצוא אנשים בכל הצפון וגם בכל רחבי מדינת ישראל. במקרים אחרים אנו מצליחים לאתר מידע חסוי או אנשים חבואים בתוך מספר ימים. 

הקשרים והנסיון של החוקרים שמרחבי הארגונים הציבוריים מאפשר להם ליצור כלי חקירה מיוחדים למציאה ואיתור אנשים נעדרים או כל אדם אחר.

מעקבים מקצועיים

מעקבים​

הצורך לעקוב אחר אדם הוא לרב מצב אקוטי הדורש התייחסות קרובה וקבועה. המקור לדרישה לעקוב אחרי איש או אישה מגיע ממגוון רחב של תחומים: עסקי, בגידות, כלכלי ועוד.

אנו יוצרים צעטפת שלמה של מעקב אחר המטרה שלנו, כך שנדע ונדווח כל תזוזה וכל מיקום.

שרותי חקירה פרטית במחיר נוח

שרותי חקירה במחירים נוחים

עם צוות של חוקרים פרטיים מנוסים בעלי שנים של ניסיון גם בעולם החקירות המקצועי והן בתעשיות ביטחון חשובות בישראל. המשרד מעניק שרותים בכל התחומים כולל חברות ועסקים, זוגיות, מציאת אנשים, בדיקות רקע ושירותים רבים אחרים. אנחנו החוקרים הטובים ביותר בתעשייה בישראל ואנחנו מגיעים לכל מקום בארץ לפי הדרישה והצורך. השירות שאנו מביאים מגע לאזור הצפון חיפה וכן כל שאר האזורים. כדי לקבל הצעת מחיר חוקר פרטי והסבר מקיף על מה אנו יכולים לעשות בשבילך, פנו אלינו.

איתר של אדם החייב כסף

איתור חייבים​

כסף זה עניין רגיש, אנו מקבלים פניות רבות מאוד מעורכי דין, בעלי עסקים ואנשים פרטיים המבקשים עזרה באיתור חייבים. מדובר במקרים בהם אדם החייב כסף לאדם אחר אינו רוצה לשלם ומנסה להסתתר כדי להתחמק מחובותיו הכספיים כלפי הנושים. אנו מספקים את כל המידע ואיתור של אותם חייבים בעבור הלקוחות שלנו

אמינות ותוצאות חקירה אמתיות

שרותי חקירות אמינות​

סימכו עלינו להביא לכם את התוצאות המתאימות ביותר למטרה המדויקת שבשמה חייגתם אלינו. יש למשרדינו אחוזי הצלחה גבוהים וסטנדרט גבוהה בכל הנוגע לסודיות ומקצועיות. 

חוקר פרטי אישי שנאמן לך

חוקר פרטי אישי​

אנחנו שמים את הלקוח וטובתו כמטרה אישית שלנו להצלחה. ברגע שהחוקרים שלנו מקבלים תיק הם רואים עצמם כחוקרים פרטיים המוקדשים בכל שעות היום לטובת החקירה. עד להשגת התוצאות ושיתוף הלקוח בכל צעד.

צוות של חוקרים מומחים

מומחיות וניסיון

יש לחוקרים שלנו סט יכולות נרחב הכולל מומחיות במגוון של תחומים. אבטחה, זיהוי פלילי, חקירות ביטוח ושירות לעורכי דין. הרצון שלנו הוא להיות היד המסייעת ללקוח הזקוק לסיוע במצב הדורש פעולה חקירתית מקצועית.

חקירה פרטית בכל אזור צפון ישראל

כן זה נכון שהמדינה שלנו קטנה, אבל אם נסתכל בחשיבה יותר גדולה ורחבה על זה אז נגלה שכמה המדינה שלנו קטנה לכל חלק שבה הרכב אוכלוסיה מגוון ורחב .
ידיעת הארץ על כל חלקיה זהו אחד הדברים החשובים אצל חוקר פרטי , חוקר פרטי שעובד בעיקר בצפון הארץ ידע להתמודד יפה עם תנאי עבודה מסויימים אך אם יעבוד במרכז יצטרך לסגל לעצמו כישורים קצת שונים .

העבודה של חוקר פרטי בצפון

בחלק הזה נדבר על העבודה של חוקר פרטי בצפון , חוקר פרטי בצפון נדרש ליכולת קריאה והבנת השטח שעומד מולו , כן זה נכון לגבי כל מקום שבו עובד חוקר פרטי אבל וזה אבל די חשוב , במיוחד חוקר פרטי בצפון אם לא יבין נכון את השטח שמולו יוביל לחשיפה של המעקב דבר שכל חוקר פרטי מנסה להימנע ממנו בכל מחיר .
צפון המדינה מחולק ברובו לישובים , מושבים, כפרים , וערים לא גדולות במיוחד , אזורים שמבחינת כמות הנפשות אולי נמוכה מאזור המרכז אך התושבים יותר עירניים לנעשה .

חקירה פרטית במושב בצפון

לצורך הדוגמא ניקח מושב קטן בצפון הארץ בקרבת אחד הגבולות הצפוניים , אז נכון שכמות התושבים היא אינה גדולה , אך רמת העירנות שלהם היא גבוהה פה כמה משל אנשים שמתגוררים בעיר גדולה במרכז הארץ, הסיבה לעירנותם הגבוהה היא שילוב של מגורים באזור גבול שבמשך שנים ועד היום נמצא בדריכות רבה , ומיעוט בכמות האוכלוסיה דבר שמקל לזהות אנשים זרים שלא שייכים לאזור .

חיפוש אחרי מטרת חקירה בצפון

אזור הצפון סובל שנים רבות מפריצות לבתים, גנבות חקלאיות, ועוד.. דבר זה מגביר את חשדנות התושבים באזור הצפון ודורש מבחינת החוקר הפרטי להיות מודע הייטב לסביבה שבה הוא עובד על מנת לא למשוך תשומת לב לא רצויה . חוקר פרטי בצפון צריך להכיר את השטח על מנת לבנות לעצמו את הכיסוי הכי נכון להימצאותו בשטח , או להצליח להגיע למצב שהוא נטמע בסביבה ברמה כזאת שהוא אינו מקור לסקרנות של אף תושב .

חקירות פרטיות במגזר הערבי

עבודה במגזר הערבי היא אפילו עוד יותר מורכבת , רמת ההיכרות של התושבים בתוך הערים \ כפרים היא גבוהה בהרבה מהמגזר היהודי , כך שלא פעם נעזר בעזרים טכנולוגים על מנת להשלים את המשימה .
החוקרים במשרדינו מכירים את כל חלקיה של מדינת ישראל ואת הצפון בפרט ברמה גבוה ביותר , וזה מאפשר לנו לתת את המענה המקצועי ביותר עבור לקוחותינו .

חקירות תביעות לבית משפט

מעקבים משרד בצפון

בתי משפט הם הגוף הקובע בסיכסוכים בין אנשים בחברה בכל מדינה מתוקנת, כדי להשיג ניצחון בבית משפט יש צורך להציג ראיות כמה שיותר חותכות ועדיף שאלה יהיו ראיות שלא ניתן לערער עליהן כי הן נתמכות בצילומים, עדויות ועוד. השסיוע של חוקר פרטי בנושאים רבים הוא הכרחי. זאת בגלל שהחוקר הפרטי יודע להביא תצאות שאדם רגיל לא יכול. זאת בשל המיומנויות והכלים שהוא צובר במהלך העיסוק בתחום כמו גם מתוקף עברו של החוקר בגופי ביטחון או גופים ממשלתיים המעניקים לו גם ידע וגם קשרים יקרי ערך. 

משרדי חקירות בצפון וחיפה

חקירות תביעות ביטוח והונאה

המטרה העיקרית של חקירות הונאת ביטוח היא ליצור הוכחות ודאיות לקשרים ופעולות לא חוקיות כנגד כללי הביטוח. החוקרים שלנו עברו תיקי ביטוח והונאה רבים ויודעים כי תפקידם כולל ם את החקירה והאיתור של ההונאה, כמו גם לשמש כעדים בתבעות ביטוח בבתי המשפט השונים.

בדיקות רקע רחבות לגבי אדם החשוד בהונאת חברת הביטוח היא חלק חשוב המוסיף מידע רב לסל הראיות של התובעים.

האיום של הונאה קיים תמיד. אנחנו מספקים שירות חקירות אמין ויעיל. גם כאשר פושעים הפכו ליותר ויותר מיומנים וליותר חמקניים, אנחנו משתמשים במיטב הכלים הטכנולגויים כדי להתגבר על כל נסיון של הסתרה נגדנו. גם ללקוחות שהם פרטיים או לחברות גדולות, שימוש בחוקר פרטי הוא הדבר הכי אפקטיבי ליצירת תיק ראיות אמיתי כנגד החשוד.

צומת חקירות מציע שירות לחברות ביטוח בין היתר בתחומים הבאים:

  1. תביעות תאונות דרכים ונזקי רכב
    תביעות נזקי גוף
  2. תביעות כלליות
  3. תביעות בריאות 
    תביעות נכות ומוגבלות

מה זה חקירת ביטוח

חקירה במהלך תביעת ביטוח היא שלב קריטי למען גילוי ראיות התומכות בתיקי תביעה חדשים או מתנהלים בין חברות ביטוח לאלו שמנסים או חשודים בנסיון הונאת ביטוח ופוליסות שונות.

איך שמאי הביטוח קובע

שמאי הביטוח יכול להיעזר במסמכים שהובאו אליו על ידי חקירת אנשי חקירה לאחר שחברת הביטוח מגישה תביעה, או הצעה של פשרה, שזה הכסף שהם מסכימים לתת לך .

חוקרים פרטיים בצפון
חקירות לטובת עורכי דין

משרדי עורכי ועורכות דין נעזרים בשרותי חקירה של משרדים פרטיים כדי להשיג מידע ואיסוף מודיעיני או כל צורך אחר שיכול להעניק להם יתרון בתיקים שהם מנהלים בבתי משפט בעבור הלקוחות שלהם המגיעים מכל סוגי והמגזרים בחברה. חוקר פרטי טוב יכול להביא למהלך המנצח ולכן עורכי דין לרב ייגשו אל חוקרים פרטיים כדי להסתייע במומחיות וסוגגי הפעולות החקירתיים שהם יודעים לבצע.

חקרה פרטית בלילה
שאלות נפוצות

שאלות נפוצות לשירות חוקר פרטי .אם אתם לא מוצאים את התשובה לשאלה שלכם, אל תהססו וחייגו אלינו או השאירו פרטים, כל השיחות וכל הפרטים חסויים וסודיים.

חוקר פרטי בצפון זהו חוקר פרטי לכל דבר וכמו כל חוקר פרטי אחר, תחום הצפון מציין אזור חקירה ספציפי . משרדנו מעניק שרותי חקירה בצפון חיפה וכן בכל שאר חלקי הארץ.

חוקר פרטי מהצפון מכיר ויש לו קשרים ברשויות המקומיות ונקודות מפתח בערי הצפון של ישראל. זהו ערך נוסף ליעילות של הטיפול בחקירה כמו גם להתשלבות בשטח בצורה יותר טובה מתוך היכרות.

אנחנו פועלים בישובים עיריות וכפרי האזור. פנו אלינו לבירור מידע על המקום שלכם.

אנו פועלים איפה שצריך אותנו. שרותי חקריה של משרד צומת חקירות נוגעים בכל ענפי החקירה הקיימים ובכל סוג של פורמט עיסקי או פרטי.

צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים