סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

חקירה פרטית ועדות בביהמ"ש

יומנו של חוקר פרטי #5

יומנו של חוקר #5

פניה של לקוח אל משרד החקירות שלנו

למשרדנו פונה לקוח , הלקוח מספר כי הוא בעל עסק ( לא נציין את סוג העסק מכיוון שאין ללקוח הרבה מתחרים בשוק ).
הלקוח קובע פגישת יעוץ ויוצאים לדרך.

חקירה בבגידה פרטית

בפגישה מספר כי אחד מעובדיו טוען כי עבר תאונה בעט שעבד במחסן החברה , הלקוח מספר כי העובד טוען כי ללא התראה נפל מאחד ממדפי המחסן ארגז כבד ופגע לו בראש בצוואר ובגב , לשאלתנו ענה הלקוח כי אין באזור זה במחסן מצלמות ולכן לא יכול היה לראות את התאונה .
עוד מספר הלקוח כי בעט התאונה היה רק העובד שנפגע ובגלל זה אין עוד עדים לתאונה שעליה מספר העובד , הלקוח אומר שבהתחלה האמין לסיפור העובד , תמך בכל ההוצאות הרפואיות ורווחת העובד בזמן הפציעה .

החשדות הובילו לפתיחה בחקירה פרטית

אך לא מזמן התקבלו שני דברים ששינו את חשיבתו של הלקוח והעלו את החשד אצל הלקוח שהעובד שלו אינו פועל בלב נקי ובנפש חפצה .
דבר הראשון שקרה הוא שהעובד החליט למרות התמיכה המלאה שקיבל להגיש תביעה נזיקית על הרבה מאוד כסף כנגד הלקוח .
והדבר השני הוא שהתחילה להסתובב שמועה בעסק של הלקוח שיש ספק בכלל עם התאונה קרתה.

מעקב אחר בן זוג בצפון

לאחר ששמענו בקשב רב את פרטי המקרה המלצתינו ללקוח הייתה , להשלים את הפערים בבית העסק בכל מה שקשור למצלמות , הרי מערך נכון של מצלמות היה נותן ללקוח את היכולת לדעת אם האירוע באמת התרחש , בהמלצתנו הוספנו כי כדי להוסיף למערך של המצלמות הגלויות עוד מספר מצלמות סמויות כדי לוודא שגם בעט השחטה בזדון יהיה ללקוח את היכולת לדעת מה קרה בטח הנתון.
ובכדי לתת ללקוח תשובה לגבי יכולות התפקוד של העובד המלצנו על מספר ימי מעקב , הלקוח קיבלת את ההמלצה ויצאנו לדרך ..

צוות המעקב מתמקם בהתאם למידע המודיעיני שהעביר הלקוח , הצוות סוגר את היציאה מבניין בין שלוש קומות .
הבוקר מתחיל והצוות מזהה יציאה של הנדון , הנדון בחור בשנות השלושים המאוחרות של חייו , נצפה ותועד בעת היציאה מפתח הבניין כשהוא לובש מגן צוואר גדול וחגורת גב .
הנדון עולה לרכבו הפרטי ומתחיל בנסיעה , הבחור הגיעה לבית קפה שם נפגש מספר חברים , בכל זמן השיבה בבית הקפה הנדון היה עם מגן הצוואר וחגורת הגב אך לא הראה איזה שהם סימנים המעידים על כאב כלשהו , לאחר כשעה וחצי לערך עלה הבחור על רכבו הפרטי וחזר הביתה .

עבודתו של צוות המעקבים

צוות העוקבים של חוקרים פרטיים לבגידות אישות וזוגיות מעביר דיווח על מהלך היום עד כה , בשיחה הוחלט כי יישארו בתצפית על בית הנדון .
ביום הראשון של המעקב הנדון לא יצא שוב מהבית והיה שעות רבות בתוך בייתו מה שהעלה את הספק שאולי הנדון באמת סובל ואינו מסוגל לתפקד כראוי .
היום השני של המעקב מתחיל והצוות מתמקם על בית הנדון , לאחר מספר שעות של המתנה נצפה הבחור יוצא מפתח הבניין שכמו ביום הקודם הוא לובש מגן צוואר וחגורת גב גדולה , הבחור עולה לרכב ומתחיל בנסיעה , לאחר מספר דקות מגיעה הנדון לחנות כולבו לבית .
מחנות הכולבו יוצא הנדון שבידו שקית קטנה ולא כבדה , לאחר נסיעה קצרה עוצר הנדון במאפייה קונה מספר דברים וממשיך בדרכו .
בהגיעו של הנדון לחניית הבית נצפה חובר אליו בחור , והשניים עלו לבית הנדון .

בירור רקע יסודי של עובד

לאחר מספר דקות מבחין אחד החוקרים כי הנדון והגבר שאיתו עלו אל גג הבניין , ומרבה התדהמה בעת שעלה לגג לא שם הנדון את מגן הצוואר וחגורת הגב .
הנדון והבחור התחילו במה שנראה כמו פירוק של הדוד שמש שעל גג הבניין , הנדון תועד מרים משקלים גבוהים מאוד ועושה מאמץ פיזי גדול בעת העבודה על דוד שמש שממוקם על גג הבניין .


לאחר עבודה של שעה וחצי לערך שכולה כמובן מתועדת בסרט וידאו ארוך , ירדו מגג הבניין ונכנסו לבית הנדון .
לא חולפות להן חמש דקות והנדון שלנו והבחור השני יצאו מהבניין ונעמדו לדבר בסמוך לרכב של הבחור , אך שוב מכיוון שיצא למקום בו ניתן לראותו לבש הנדון את מגן הצוואר וחגורת הגב המפוארת .


לאחר שיחה קצרה חזר הנדון לביתו והבחור עזב את המקום , צוות המעקב מדווח ללקוח על הממצאים אך ממליץ להמשיך את המעקב עד לסוף היום על מנת להציג תמונה ברורה של מצג שווא ולא מקרה חד פעמי , וזאת למרות שהממצאים הקיימים אמורים להיות מספיקים.

הלילה הגיע וההימור מתחיל להשתלם

 הנדון נצפה יוצא מהבית אך הפעם הוא ללא חגורת הגב אך עדיין עם מגן הצוואר עולה לרכבו ומתחיל בנסיעה .
לאחר מספר דקות של נסיעה עוצר הנדון בסמוך לבית פרטי , מהבית יוצאת בחורה בשנות השלושים לחייה והשניים עוזבים את המקום בנסיעה .
הזוג הגיע לאחר נסיעה קצרה אל בר\מסעדה נחשב באזור מגוריהם , הנדון תועד בזמן היציאה מהרכב כשהוא מוריד את מגן הצוואר בזלזול וזורק אותו אל תוך הרכב .
הזוג נכנס אל המסעדה.

תצפית במהלך חקירה פרטית

צוות החוקרים ממתין מספר דקות בחוץ ולאחר מכן נכנס גם אל המקום ומתיישב במקום אשר צופה על הזוג , צוות החוקרים תעד את הנדון במשך הבילוי מתנהג כמו אדם בריא לחלוטין ולא מראה שום סימן למוגבלות או כאב כלשהו.
צוות החוקרים הבין שיש שבידיו מספיק חומרים על הנדון , וכאן נגמר המעקב ..
המסקנות היו ברורות , הלקוח צדק וקיים ספק מאוד גדול אם אכן הראתה התאונה בכלל .
הלקוח קיבל דוח מפורט וברור + את כל החומרים הגולמיים מהמעקב , ומכאן הדרך שלו להתמודדות עם האירוע הייתה פשוטה הרבה יותר .

סיום החקירה והמשך עבודת החוקרים

בסיפור הזה צוות החוקרים לא היה צריך להגיע ולהעיד בבית המשפט כי לאחר חשיפת החומרים הנדון משך את התביעה מה שאומר שאין לו שום דרישה מהלקוח שלנו .
כמובן שאם צוות החוקרים היה צריך הם היו מגיעים לבית המשפט ומעידים על ימי המעקב שבוצעו , הליך מוכר שיש למשרדנו ניסיון רב והצלחות רבות בו.

אם מתערער בכם הספק שאולי הדברים הם לא כמו שהם נראים אנו ממליצים לבדוק , מניסיוננו הרב אנו יודעים להגיד שלא תמיד התמונה היא באמת כמו שמציגים לנו אותה .

לייעוץ לחצו או חייגוצומת חקירות תשמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה .
צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים