סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

לחוקר פרטי יש יכולות מיוחדות

היכולות לסייע לך!

משרד חקירות צומת חקירות הוא מהמנוסים בתחום בישראל. עם שיתופי פעולה בין החוקרים הפרטיים שלנו, כל אחד בתחומו, לבין חברות וגופים ישראליים ובנן-לאומיים ועד לקוחות ואנשים פרטיים אשר הזדקקו לסיוע בנקודה בחיים בה רק שרותיו של חוקר פרטי יוכלו לתת מענה אמין לרגע כה קריטי בחיים

חקירה פרטית מקצועית

100% אמינות וסודיות

מעקבים שקופים ודיווח מלא

כל תיק שמשרדנו מקבל נתון לביקורת מקצועית בכל רגע, בנוסף לשמירה על קו נקי ומקצועי בעבודת השטח, מתקיים שיתוף מידע והגשת ראיות / תיק חקירה מסודר המעניק ללקוח את כל מה שאספנו ועוד מידע מיוחד

התמחות מגובה בניסיון במגוון תחומים

המשרד מעסיק צוות חקירות מצומצם ומשובח המורכב מחוקרים קבועים שאמינותם לא נתונה בספק והידע שלהם גובל בתחומים רבים פרטיים או מסחריים. אנו דואגים לצוות את החוקר או צוות החוקרים הנכון למקרה המתאים 

מהלך חקירה מפורט ומתוכנן מקצועית

צומת חקירות כמשרד, עוסק בקשת רחבה של תחומי חקירה כמו חקירות אישות וחקירות בגידות, חקירות סייבר בגופים עסקיים, חקירות רקע לגבי עובדים חדשים וקיימים וגם בין יישויות המבקשות איסוף מידע סודי ואמין

אמצעי החקירה המתקדמים בשוק

כחלק משמירה על רלוונטיות ומקצועיות, המשרד שלנו מאמץ חידושים טכנולוגיים לצורך העבודה השוטפת ועד המשימות המורכבות יותר. התחומים בהם ניתן להוציא מידע חדש או לתעד פעילויות עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים המשפרים את עבודתנו גדלים בכל יום

איסוף ראיות רלוונטי ומתועד

כדי לדאוג שהמחיר של שעת עבודה של חוקר פרטי אינו מבוזבז לשווא, אנו מקפידים על הקדשה של זמן חקירה פרטי לכל תיק. אין עבודה כפולה על תיקים כדי לחסוך זמן, איכות העבודה שלנו מדברת בפני עצמה והיא הכוח שמאחורי שמו של משרד החקירות צומת חקירות

תיאום וניסיון עם גופי החוק

זה ידוע, שהגלגלים לעתים עובדים לאט מאוד במערכת החוק והמשפט של מדינת ישראל. הערך המוסף של התמצאות בנבכי הבירוקרטיה או בהלך הרוח הפנים משרדי באגפים שונים של יחידות משטרה, מביא לתוצאות בלעדיות וזמני עבודה מהיעילים בשוק החוקרים הפרטיים בארץ

חייגו עכשיו
צרו קשר

חקירות אישות ובגידות

רגישות, נחישות וכל האמצעים כשרים

מדוע בגידה בין בני זוג היא אירוע משנה חיים

בגידה בין בני זוג היא אירוע טראומטי שיכול לשנות את מהלך חייהם. הכאב והאבל יהיו עצומים וייקח להם הרבה זמן להתאושש. בגידה יכולה להיות הרסנית עבור מערכת היחסים של בני הזוג, אך גם כיצד היא עלולה להיות הרסנית למערכות יחסים אחרות בחייהם. הוא דן במה שקורה כשהם מתגרשים וכיצד הם יכולים להמשיך מהאירוע הזה.

בגידה היא אירוע משנה חיים עבור בן הזוג הנבגד ועבור בן הזוג הבוגד. זה יכול להיות הרסני לאמון, לביטחון ולהערכה העצמית. חשוב להבין שבגידה לא פוגעת רק בבן זוג אחד. יש לזה גם השפעה שלילית על ילדים, בני משפחה מורחבת, חברים ואפילו עמיתים לעבודה של בן הזוג הבוגד.

אילו סודות מסתתרים מאחורי הבגידה של בן הזוג שלך?

ישנן סיבות רבות מדוע בן זוג עשוי לבגוד באחר המשמעותי שלו. הנפוץ ביותר הוא שהם לא קיבלו מספיק תשומת לב מבן הזוג שלהם, או שהם הרגישו מוזנחים.

עם זאת, ישנם מקרים שבהם יכול להיות קשה לאתר את הסיבה המדויקת לבגידה. הסיבה לכך היא שלא לכל האנשים יש אותן סיבות לבגידה. אנשים מסוימים עשויים לבגוד כי הם רוצים להרגיש רצויים או רצויים שוב במערכת היחסים שלהם, בעוד שאחרים עשויים לעשות זאת כי הם רק רוצים לראות מה עוד יש שם בחוץ.

בגידה הוא מונח שאנשים משתמשים בו כדי להתייחס לכל סוג של בגידה במערכת יחסים. זה יכול להיות רגשי, פיזי, כלכלי או משהו אחר.

כמה עולה שעה של חקירה פרטית

אז מתי לפנות אל חוקר פרטי בגידות ובמה הוא יכול לעזור?

בן זוג בוגד הוא אחת הסיבות הנפוצות ביותר להגשת תביעת גירושין. המחיר הרגשי והכספי של התמוטטות מערכת היחסים יכולה להיות הרסנית. חשוב לעשות מעשה לפני שיהיה מאוחר מדי.

חוקרים פרטיים נשכרים לרוב על ידי בני זוג חשודים כדי לחקור את החשד לבגידה של בן זוגם. הם משתמשים במגוון טכניקות מעקב, החל ממעקב אחר הנושא כל היום ועד פריצה לטלפון או לחשבון האימייל שלהם, כדי לאסוף ראיות שעשוי לשמש בבית המשפט או להסכם הפרדה רשמי. בעת חקירת בגידה, חוקר פרטי בדרך כלל ישאל את הנבדק שאלות לגבי מקום הימצאו והתנהגותו, ולאחר מכן ישתמש במידע זה לצד ראיות מעקב אחרות כדי להגיע למסקנה האם בוגדים בו או לא.

חוקר פרטי הוא אדם שעורך חקירות בנושאים כמו בגידה, גניבה וסוגים אחרים של משפט אזרחי או פלילי. חוקרים פרטיים נשכרים על ידי אנשים או חברות כדי לחקור מקרים שאינם מטופלים במשטרה. חוקרים פרטיים נוהגים לגבות מלקוחותיהם תשלום עבור החקירה ועבור השירותים שהם מספקים.

שרותי חקירה בעבור גופים עסקיים

חברות ביטוח, עורכי דין ועסקים גדולים
מדוע ארגון עסקי גדול ירצה לבצע חקירה פרטית בתוך הארגון?

ארגון עסקי גדול ירצה לערוך חקירה פרטית בתוך הארגון מסיבות שונות. לדוגמה, אם עובד הואשם בהתנהגות בלתי הולמת או הואשם בגניבה מהחברה, ייתכן שהחברה תרצה לחקור את התנהגותו ומעשיו של אותו אדם. ייתכן שהם גם ירצו לחקור עובד החשוד במעורבות בפעילות בלתי חוקית.

חקירות פרטיות נערכות ממספר סיבות. חברה עשויה לרצות לערוך חקירה כדי לברר אם העובדים שלה גונבים מהחברה. הם עשויים גם לרצות לדעת אם העובדים שלהם מעורבים בפעילויות לא חוקיות כלשהן או שיש להם רקע פלילי שיהפוך אותם לבלתי מתאימים לעבודה.

חקירת רקע של עובד חברה מסחרית

סעיף זה יפרט את השלבים הנדרשים לביצוע חקירת רקע על עובד חברה מסחרית.

הצעד הראשון הוא לזהות את הצורך בחקירה. ניתן לעשות זאת על ידי גישה למדיניות בדיקת הרקע של החברה וקביעה האם היא מחייבת את העובדים לעבור חקירה או לא.

לאחר מכן, עליך לאסוף את כל המידע הדרוש על האדם הנחקר. זה כולל מספר תעודת זהות, תאריך לידה, כתובת נוכחית ופרטי התקשרות וכו'.

ברגע שיש לך מידע זה ביד, עליך לפנות לחברת בדיקת רקע מוכרת שיכולה לספק את השירותים הדרושים בתעריף סביר. לבסוף, עליך לבקש דוחות מכל סוכנויות רלוונטיות כגון לשכת הרישום הפלילי של המדינה ומרשם עברייני המין הלאומי לפני שתגיע למסקנות סופיות לגבי הממצאים שלך.

איסוף מודיעין עסקי

חקירה פרטית היא תהליך איסוף מידע על אדם או עסק באמצעים שאינם מותרים על פי חוק. חוקרים פרטיים יכולים לאסוף מידע על אנשים על ידי מעקב אחריהם, ראיונות אותם ובאמצעות מחקר. הם יכולים גם להשתמש במעקב כדי לעקוב אחר תנועותיהם של אנשים ועסקים.

חוקרים פרטיים מסוגלים לאסוף מידע למטרות משפטיות כגון חשיפת ראיות בתיק פלילי או איסוף נתונים לשימוש בתביעה אזרחית. הם יכולים גם להישכר על ידי חברות כדי לחקור את התחרות שלהם ולגלות את הסודות המסחריים שלהם.

חקירות סייבר בשרות חברות מסחריות
חקירה פרטית היא תהליך איסוף מידע על אדם או גוף עסקי באמצעות שיטות חקירה
תהליך חקירה פרטית עסקית

.תהליך זה יכול להתבצע למגוון מטרות, כולל:

  • לקבוע עובדות רלוונטיות לסוגיות משפטיות
  • לאסוף ראיות ביחס לפעילות פלילית
  • לברר את האמת או השקר של האשמות נגד מישהו
  • לאסוף מידע על הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות
  • לספק מידע רקע על אדם או חברה כחלק מבדיקת נאותות כאשר שוקלים לעשות איתם עסקים.
  • חוקרים פרטיים מועסקים לרוב על ידי חברות ואנשים פרטיים על מנת לחקור פעולות של צד אחר. זה יכול לכלול מעקב אחר תנועות ופעילויות של אדם, השגת עותקים של מסמכים, עריכת מעקבים על משרדי תאגיד או ראיון עדים וחשודים.
צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים