סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

תצפית מעניינת במהלך חקירה פרטית

יומנו של חוקר פרטי #4

יומנו של חוקר #4

הלקוח לחוץ, החקירה מתחילה

הסיפור של היום הוא קצת שונה , היום נספר לכם על תצפית מעניין שביצע משרדינו .
הכל מתחיל שטלפון המשרד מצלצל ועל הקו לקוח שנשמע קצת לחוץ בלשון המעטה .
הלקוח מתחיל לגולל סיפור ארוך , הסיפור מתחיל במושב קטן בצפון המדינה , שכמו בהרבה מקומות במדינת ישראל המושב הקטן סובל מפשיעה חקלאית וניסיונות של גביית פרוטקשן על בסיס קבוע .

חוקרים פרטיים מחיר לשעה

לא פעם אם תיסעו לאורכה ולרוחבה של המדינה הקטנה שלנו תראו כלים חקלאים ורכבי עבודה כבדים מסומנים בעזרת דגל קטן שמתנופף מעל הכלי , דגל זה מסמן את המשפחה שאחראית לשמור על הכלי או במילים אחרות מי המשפחה שלוקחת פה פרוטקשן .
כמובן שאת זה כל משטרת ישראל יודעת אך משום מה אינה משקיעה מספיק בלפתור את הבעיה .
הלקוח שלנו איש לא צעיר שעבר את מלחמות ישראל ואומר בגאווה שהוא אינו מפחד , ושלמרות שפנה למשטרה ולא קיבל מהם מענה הוא לא מוכן לוותר ורוצה לנסות להביא למשטרה ראיות שיחייבו אותה לפעול ולעצור את אלו שפוגעים לו במשק .
קבענו פגישה ויצאנו לדרך..

השיטה של הפושעים

במהלך הפגישה סיפר לנו הלקוח על שיטה חוזרת של אותם פושעים ,לרוב זה קורה בשעות הקטנות של הלילה הם מגיעים ברכב ללא לוחיות זיהוי סוג הרכב תלוי במה שהם רוצים לבצע , אם באו לגנוב יגיעו עם רכב מסחרי ואם באו לעשות נזק לרכוש יגיעו לרוכב ברכב פרטי .
מספר שבחודשים האחרונים הדברים הולכים ומחמירים , והגיעו למצב שכמעט כל סחורה חקלאית שמחכה לחברת ההובלה שתבוא לקחת אותה או נגנבת או שמגיע הרכב הפרטי עם מספר בחורים ואחד הבחורים מצית את הסחורה .

מחיר של שעת מעקב

חקירות בתחום הפשיעה החקלאית

מתוך ההכרות שלנו של משרדנו בתחום הפשיעה החקלאית אנחנו יודעים שהחברה האלה יותר מתוחכמים ממה שחושבים , מעקב אחרי חברה כאלה יכול להיות דבר מסוכן מכיוון שאחרי שביצעו את העבירה הם יהיו דרוכים ורגישים לכל תנועה בקרבה שלהם ולרוב החברה האלה חמושים ביותר מאקדחים.
לאחר סיור בשטח על מנת להבין את התמונה המלאה כמוך שצריך, אחד החוקרים שם לב לפרט מאוד מעניין לאחר הסיור בשטח .

בדרך הגישה אל המשק החקלאי של הלקוח יש רק שני מקומות שבהם ניתן לעצור , לנו היה ברור שלא יספיק תיעוד של העברה הרי הם מגיעים רעולי פנים אל המקום וללא לוחיות זיהוי של הרכב ,אבל גם היה לנו ברור שהם לא ירצו להסתובב הרבה זמן בדרך הזאת כי כל ניידת משטרה שתבחין בהם בכביש הראשי תעצור אותם ותזרים לאזור כוחות רבים.

הטקטיקה בה בוחר החוקר הפרטי

בזכות זה שלא היו הרבה אפשרויות עצירה בדרך אל המשק של הלקוח הצלחנו לצמצם את מקומות שבהם לדעתנו הם יכולים לעצור ולהתארגן לפני ביצועה העברה , וכך העלה הרעיון לרשת את שני האזורים במצלמות סמויות שיתעדו אותם ברגעים של ההתארגנות מה שיתן לך את ההזדמנות להביא צילומי פנים שלהם וצילום של הלוחית זיהוי לפני ההורדה שלה .
לפגישה עם הלקוח אחרי הסיור הגיע צוות המשרד עם הרעיון שלנו לפתרון של הבעיה.

אמצעי צילום לעסק

למקם שלושה צוותי תצפית ולשלב בנוסף לצוותי התצפית אמצעי צילום סמויים , צוות מורכב משני חוקרים פרטיים בלי רישיון ובמקרה שלנו שילבנו בכל צוות תצפית חוקר אחד הנושא נשק אישי .
לאחר אישור הלקוח יצאנו לדרך , בתאום כל צוותי החוקרים התמקמו ברדת החושך בעמדות התצפית שצוות המשרד הכין מראש והתאים לתוואי השטח , אמצעי הצילום הסמוי שנבחר לביצוע המשימה הוא סלע מצלם , הסלעים הותאמו מראש לצבע האדמה והחול ובכך היו נראים בהתאמה מושלמת לסביבה , את הסלעים פיזרו צוותי המעקב בשלושת הנקודות התצפית ובדרכי הגישה אל המשק של הלקוח.

הלקוח בתאום עם צוות המשרד הוציא לרחבה הקבועה את הסחורה שאמורה להילקח על ידי חברת ההובלות בבוקר למחרת , סחורה שהלקוח ידע שבכל הפעמים שהוציא הגיעו האלמונים וביצעו את זממם.
הלילה מתחיל החושך ירד וצוותי המעקב נכנסים לדריכות , אחד הדברים הנעימים בצפון הארץ זה השקט שיש בלילות השקט הנעים והמתוח מופר בסביבות השעה 3 לפנות בוקר .

זוג מצלמות אבטחה על בניין

הצוות שממוקם בעמדת התצפית הרחוקה יותר ממשק הלקוח מדווח שיש עצירה של רכב מסחרי בדיוק ברחבת הכורכר שצפינו שבה הם יעצרו , צוות החוקרים מדווח שיצאו מהמסחרית 4 גברים הכייף הגדול בדיווח היה שארבעת הגברים צולמו לפני ששמו את המסכות על הפנים , וגם צוות החוקרים צילם את לוחית הרישוי ואת כל ההורדה שלה מהרכב.
המסחרית מתחילה בנסיעה חולפת על צוות המעקב השני ומגיעה לרחבת המשק בנסיעה ישירה בשביל הכורכר ,נהג המסחרית ממקם את החלק האחורי של המסחרית צמוד לסחורה ומיד לאחר מכן יוצאים שלושה גברים מהמסחרית שניים מהם מעמיסים את הסחורה בזמן שהנהג נשאר ברכב והאדם הנוסף עומד ושומר עליהם בזמן שהם גונבים , צוות התצפית הצליח לתעד את כל מהלך הגניבה ואת המסחרית שהייתה ללא לוחיות רישוי כמובן .

עומדים לתפוס אותם על חם
מומחה מחשבים שחוקר

הגנבים מסיימים להעמיס ושלושת הגברים עולים למסחרית והמסחרית מתחילה בנסיעה בשביל כורכר שממנו הגיעה, לאחר מספר דקות עוצרת המסחרית ברחבת הכורכר הקטנה שלצד השביל שמוביל אל הכביש הראשי , שבמקרה או שלא במקרה זאת הייתה נקודת התצפית השנייה שבא התמקמו צוות התצפית השני , כמובן שהמקום מרושת גם בסלעים המצלמים .

מה דיווח צוות המעקב?

צוות התצפית מדווח כי המסחרית עצרה ברחבת הכורכר ומתוך הרכב יצאו ארבעה גברים , צוות התצפית הצליח לצלם את הגנבים מורידים את כובעי הגרב מעל לראשם ושניים מהם מחזירים את לוחיות הרישוי לרכב המסחרית , כעבור לא יותר משלוש דקות הגברים עולים למסחרית ועוזבים את המקום .

מפגש לאחר החקירה

מייד לאחר האירוע התכנסו כל צוותי התצפית במשרד ויצרו עבור הלקוח דוח מפורט הכולל את תמונות הגנבים , מספר לוחיות הרישוי וכמובן את כל החומרי הוידאו שצולמו בשטח.
משרדינו הנחה וליווה את הלקוח אל תחנת המשטרה , ושם קיבלו לידיהם חוקרי המשטרה את החומרים .
התוצאות לא איחרו לבוא , לאחר סידרת מעצרים של משטרת ישראל שלא הייתה יכולה להישאר אדישה עקב החומרים הברורים שהגיעו לידיה .

ללקוח שלנו חזר השקט לחייו וצומת חקירות הרוויחה עוד לקוח מרוצה .
לייעוץ לחצו או חייגו:
שרותי החקירה שלנו
צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים