סמל-חוקר-פרטי

חוקר פרטי משרד צומת חקירות

יום שמתחיל במעקב ומסתיים במפגש עם המשטרה

יומנו של חוקר פרטי #3

יומנו של חוקר #3

הבוקר מתחיל כשגרה, יציאה למעקב בשעת בוקר מוקדמת

דבר אחד שונה היום ,היום זאת שעת הזהב המאני טיים כמו שאומרים. הסיפור של היום הוא מעולם העסקים , הלקוח הינו בעל חברה גדולה שעוסקת בהובלות של סחורות רבות ונותן את שירותיו בכל חלקי הארץ.
הלקוח הגיע למשרדינו לאחר שקיבל המלצה מחבר שלו שהיה בעברו לקוח שלנו ,נקבעה פגישה ויצאנו לדרך .
בפגישה משתף הלקוח בכך שמזה זמן מתקבלות תלונות מצד הלקוחות כי יש חוסרים בהזמנות שמתקבלות במספר אזורי חלוקה , וכי החוסרים רק מתרבים ככל שחולף הזמן.
לאחר קבלת המידע מהלקוחות החל בעל העסק לנסות ולאתר את הנהגים שביצעו את ההובלות על מנת לנסות לאתר את מקור הפער שנוצר בסחורה .

מידע שקיבלתי בשיחה עם הלקוח

מפגש אחד על אחד מול החוקר

תוך כדי השיחה עם הלקוח היה ניתן להבין כי גם במחסן המרכז הלוגיסטי של החברה לא קיים שום מנגנון שימנע גנבות ויבצע מעקב רציף אחר הסחורה .
בפגישה ביקש הלקוח כי נסייע לו על מנת לאתר את העובד הסורר שיוצר את הפער בסחורות ,ובמקביל ביקש הלקוח שנתחיל כמה שיותר מהר ליצור מנגנון הגנה מפני גניבות במרכז הלוגיסטי שבבעלותו.

לאחר סיור שטח מקיף וקבלת מסגרת התקציב התכנס צוות מקצועי של משרדינו ונתן מענה מלא למרכז לוגסטי ,הכולל מעקב באמצעים גלויים וסמויים אחר הסחורה בכל שלב שבו היא נמצאת במרכז הלוגסטי וכך נמנעה האפשרות לפער שאינו מוסבר במרכז הלוגסטי של החברה .
הלקוח יוצר קשר ואומר שהצליח להבין בעזרת תעודות המשלוח מי נהג לאותם קווי חלוקה בזמנים המדוברים, אנו מקבלים את המידע לגבי פרטיו של נהג המשאית ושל עוזרו , הפרטים כוללים את כל המידע שהצליח לאסוף בעל החברה ומניסיוננו הרב לא פעם יש פער בין המידע שיש ללקוח לבין המציאות .

מתחילים לסגור בחקירה

חוקרי סייבר ומידע דיגיטלי

הנדון : בחור בן 38 בן מיעוטים אשר מתגורר בצפון הארץ נשוי ואב ל 3 בעל ותק של שנתיים בתור נהג בחברת השינוע של הלקוח שלנו , לפי דברי הלקוח הנדון הינו בחור נחמד אשר עושה עבודה טובה בעני הבוס הישיר שלו.
שעת לילה מאוחרת צוות המעקב מתמקם על כתובת הנדון ,מבצע סגירה על כל היציאות וממתין לתחילת יומו של הנדון.

צוות המעקב מזהה יציאה של הנדון והמעקב מתחיל , הלילה מתחיל בנסיעה רגועה בתוך עיר בצפון הארץ לאחר מספר דקות עוצר הנדון עם רכבו הפרטי בתחנת אוטובוס בעיר מהתחנה קם בחור צעיר בשנות העשרים לחיו נכנס לרכב והשניים מתחילים בנסיעה , לאחר נסיעה של מספר דקות מגיע הנדון ועוזרו אל המרכז הלוגסטי שם אספו את המשאית הקירור שמשמשת אותם ליום החלוקה, המשאית מועמסת בסחורה של בשר איכותי אשר אמור להיות מסופק במעדניות במרכז הארץ .

צוות המעקב מזהה את היציאה של המשאית מהמרכז הלוגסטי והיום מתחיל , העוקבים קיבלו את המסלול המשוער ואת רשימת החנויות אשר בהם אמור הנהג ועוזרו לחלק את הסחורה על מנת שיוכלו לרכז את המאמצים רק במקומות שבהם יש חדש ולא ליצר חשד במקומות אשר בהם הם אמורים לפרוק את הסחורה .

חקירות בגניבת זהות
המעקב אחר המשאית ממשיך
אמצעי צילום לעסק

המשאית עולה על כביש 6 לכיוון מרכז הארץ לאחר נסיעה של בערך שעה יום החלוקה מתחיל , צוות העוקבים מלווה את הנהג ועוזרו ביום החלוקה , העוקבים שמו לב לתכונה מוזרה אשר חזרה על עצמה ברוב המקומות בהם חילקו.
העוקבים שמו לב כי לפני כל פריקה של סחורה עולה הנדון לחלקה האחורי של המשאית עושה משהו בפנים ויורד מהמשאית, מיד לאחריו עולה העוזר ומוציא את הסחורה מהמשאית ומעביר אותה לבית העסק.

באחת מהעצירות ובדיוק לאחר שהנדון עלה לחלקה האחורי של המשאית אחד מצוות העוקבים מתקרב לחלקה האחורי של המשאית ויוצר שיחה עם הנדון ועוזרו , העוקב הצליח לתעד ולראות את הנדון מוציא ומעביר סחורה מתוך הקרטונים הסגורים תוך שהוא עושה את זה מבלי להזיק לקרטון וכך יראה כי הסחורה מעולם לא יצאה מהמרכז הלוגסטי .
הנדון שאינו חושד בדבר מדבר מספר דקות עם העוקב ולאחר מכן העוקב עוזב את המקום וחובר לעוקב השני .

הזמנת חוקר פרטי

הצוות ממשיך במעקב יום החלוקה עומד להיגמר ועדיין לא הייתה חריגה מהמסלול החלוקה , הנדון ממשיך ביום העבודה מבצע עוד מספר מסירות במקומות מוכרים , מיד לאחר המסירה האחרונה הנדון מתחיל בנסיעה לכיוון צפון .
המשאית עולה על כביש 6 ומתחילה נסיעה לכיוון צפון , צוות המעקב מבחין כי האיתות המשאית הופעל והנדון מתכוון לבצע עצירה בתחנת הדלק .
המשאית יורדת מהכביש המהיר ונכנסת לתחנת הדלק , אך הנדון אינו עוצר ליד אף אחת מהמשאבות והוא ממשיך בנסיעה לכיוון חלקה האחורי של התחנה .
הנדון עוצר את המשאית בחלקה האחורי של תחנת הדלק ובסמוך לרכב מסחרי אשר המתין שם מבעוד מועד , צוות העוקבים מבין מייד מה הוא רואה מול עינוי .

התמונה מתחילה להתגלות בשלמותה
שוטר עוצר חשוד בעקבות מודיעין מחוקר פרטי

הנדון ועוזרו יצאו מתא הנהג במשאית והחלו להוציא מחלקה האחורי של המשאית שקיות שחורות , את השקיות העבירו לרכב המסחרי שחנה בסמוך אליהם .
והתמונה הכוללת התבהרה במהירות, הנדון היה מבצע את הגניבה בדרך פשוטה אך מתוחכמת .
הנדון היה מוציא סחורה מהקרטון מבלי להזיק לקרטון שכך אם התקשר הלקוח להתלונן על חוסרים במשלוח כאשר היו שואלים אותו עם הקרטון נראה שנפתח היה אומר שלא ושהקרטון נראה תקין.

מה השוטרים יגידו?

מכן תמיד היו בטוחים שהסחורה לא נארזה ולא יצאה במשלוח ללקוח , את הסוחרה שגנב היה עוצר תמיד בדרך חזרה בתחנת הדלק דבר שלא מהווה יציאה מהמסלול וכך בעל הבית לא הבחין בדבר חריג דרך הגי פי אס ושם היה מוכר את הסחורה הגנובה לפני החזרה למרכז הלוגסטי.
הלקוח שלנו קיבל דוח ותיעוד מצולם של כל הגניבה , וכך נגמר עוד מעקב מוצלח .

שרותי החקירה שלנו
צרו קשר
שירות דיסקרטי מובטח
חייגו עכשיו:

השאירו פרטים

מקצועיות ודיסקרטיות מובטחים